Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 15:15 - Kakvo se slu4i s men
Автор: veryberry Категория: Тя и той   
Прочетен: 984 Коментари: 0 Гласове:
0



                                Вмомента съм на 18 години.Скоро с приятелят ми правихме секс но аз се съмнявах в сигурноста на презерватива...оказасе че съмненията ми са имали основание- презерватива  се скъса и стана голямата беля! Аз разбирасе се уплаших много целият ми живот видях на кино лента.
  Тогава се сетих за онова чудодейно хапче Ескапеле! Прибрах се вкъщи и за 15 мин вече бях събрала сумата която не е малка за това hap4e-30 лева.Отидох до аптеката но тя беше затворена.6ашнах се още повече, но моята приятелка ме успокои че ще намерим хапчето в друга апрека още на сутринта.
 Тъй като нямах избор се прибрах вкъщи със свит на топка стомах от притеснението.Започнах нервно да търся информация за Ескапеле в интернет, но нали ние сме си един усложлив народ и във всички форуми четях само колко е безполезно хапчето, това ме изплаши още толкова.
 На сутринта с приятелката ми отидохме до същата аптека и ни казаха че тя няма да работи, тогава отидохме в друга аптека, но там нямаше лекарството.Тогава аз попитах за Постинор Дуо...тогава се оказа че Постинора и Ескапеле са на една и съща фирма, но постинора е спрян от производство.
 Отидохме в друга аптека и там попитах за Ескапеле, дадох 30 лева НО В ТАКИВА СИТУАЦИИ чОВЕК БИ ДАЛ И 100 ЛЕВА!!!!!!!! Изпих хапчето,но не се успокоих заради онези работи които четях във БГ форумите.После четох признаци за бременност.Боже аз имах всички...тогава осъзнах че някои съм имала и преди гафа със секса...а други са внушение.
 Днес си направих тест за бременност СПОКОЙНО МАДАМИ НЕ СЪМ БРЕМЕННА! Да живее ЕСКАПЕЛЛЕ!!!



Тагове:   men,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veryberry
Категория: Тя и той
Прочетен: 24910
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930